onsdag 5 februari 2014

Magnolia - Tilda with flowers - bröllopskort

Det förra inlägget var ju en beställning. Det är även dessa två kort. Det är två som har gift sig. Inte med varandra alltså, utan de skulle göras två separata kort.
Eftersom de jobbar tillsammans så ville jag göra två kort som var relativt lika. 

Jag har använt mig av likadana produkter på båda korten, bara olika färger på ett par distresser och olika papper. Papper är från Reprint och Maja Design.
Kantstämplar (ej den runda) från Stempelglede - Vintage Garden, jag har målat med Distress Ink (pads), blommor från Mulberry och jag har en bit sotad och akrylmålad wellpapp och cheesecloth bakom huvudmotivet. Blommorna i buketten är glittrade med Stickles Stardust. Så, nu behöver jag inte skriva under varje bild, när det blev så många.  :) 




         









Hoppas brudparen fick en fantastisk dag, ett minne för livet och att det nu har blivit ordentligt firade på jobbet. Och såklart att de blev nöjda med sina kort. :) 
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar