torsdag 13 februari 2014

Magnolia - Tilda loves flowers och Hawaiian Tilda (svartvitt)

God kväll!
Jag tänkte visa tre kort jag gjorde i svartvitt, eller gråskala, om man vill. Jag har målat väldigt tunna lager med Distress Ink Black Soot med vanlig vattenpensel och sedan med liten torr syntetpensel.
Kinder och blommor är i färgen Milled Lavender. Kantstämplarna (inte den runda) är från Stempelglede.


 Papper och klisterbokstäver från Panduro, små rosor från You do.

 Kantstämpeln till höger är från (håll i dig!) ICA MAXI! Helt otroligt! 
Och bara en femtiolapp blev jag av med. :)

 Mitt fina okända papper, som nu är slut. :( 


 Papper från Maja Design .


Jag ÄLSKAR wellpapp!! Bästa komplement som finns. 

Det var det hela. Hoppas du tycker om mina kreationer. Du får gärna lämna en liten kommentar och tala om att du har varit här och hälsat på mig. :) 
Kram J

2 kommentarer:

  1. Åh vilka snygga kort! Älskar hur du färglagt dina motiv i gråskala och hur du gjort små, ljusrosa detaljer. Det gav verkligen mer liv till det svartvita. Väldigt vackert och smakfullt, precis som alltid! Du är så duktig!
    Stor kram,
    Hanna

    SvaraRadera