torsdag 3 maj 2012

Nytt kort

Hej på er!
Både skaparglädjen och inspirationen har uteblivit ett par veckor. Men nu är den på väg tillbaka. :) Har äntligen fått min SIZZIX BIG SHOT!! Hurra!! Har i alla fall EN die. Bättre än ingen. Men jag får samla på mig undan för undan.

Nåja, I present to you.... ett kort! :) Hoppas du tycker om det!

 Framsida med diverse pryttlar. Stämpel från Magnolia Princes and Princesses Collection 2012. 

 Ett litet blomarrangemang, med lite akrylfärg och Stickles Stardust 
på toppen. Hattnål från Panduro.

 Liten charm på tagen. Nalle med blomma. 

 Överkant med stämpel från Stempelglede. 

Superfin kantstans från Dovecraft. 

 Bokstäver gjorda med Sizzix. Vintage Market från Tim Holtz.
Lite Distress Ink Vintage Photo på kanterna.

 Underbara fjäril! 

 Insida på kortet. Kanterna är stämplade med stämpel från Stempelglede.
Och såklart "Tryggare kan ingen vara" från Inkido.

Kanterna har jag rivit, chalkat med Distress Ink Vintage Photo 
och klistrat fast spetsband under. 

8 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du gör!!! Supergilla. Önskar jag hade din talang=) Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack, Sofia! :) Alla kan göra kort! Du får komma hit och klippa och klistra du också. ;) Det är det roligaste som finns! Kram!

      Radera
  2. Ska Carola få kort? (Therése)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, Zoe... ;) Hahaha.
      Alla som får barn ska ha kort. Det är en regel! :)

      Radera
  3. Såå fina kort du gör :D
    Kul att du har köpt shotten :), jag har den och älskar den. Men måste varna, det kan bli farligt dyrt ibland när man hittar dies man bara "måste ha" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket! :) Haha ja jag en hel lista i huvudet på dies som jag bara "måste ha". Håller tummarna för en superrea på någon nätbutik inom en snar framtid.... ;)

      Radera
  4. Så underbart fint. Jag vet att det är gjort med kärlek och värme, du är konstnär

    SvaraRadera