söndag 15 april 2012

Tildas koalabjörn

För några dagar sedan fick jag tag på Tilda med koalabjörnen, som är specialgjord för Magnolia Australien. (tror jag) Den är så söt, så det är nästan löjligt! :)
Köpte också textstämpeln, som jag också är väldigt förtjust i. Passar till allt och alla.

 Framsida med en hel del smått och gott.

 Huvudmotiv, Tilda Australien. Målad med Distress Ink.

 Kortet är ganska platt så det är lätt att skicka, trots många lager.

 Den lilla blomsteruppsättningen. Diverse blommor från egna gömmor.
Chalkade med D.I Walnut Stain och en skvätt vit akrylfärg.

 Underbar stämpel från Magnolia! 
Kanterna är stämplade med Vintage Garden från Stempelglede.

Världens sötaste pappersfjäril! 

 Ena hörnet har jag vikt ner och fäst med en brad.
Bakom har jag satt fast ett rivet notpapper och lite cheesecloth.

 "Just for you"-stämpeln är så fin! Halvpärlor från Panduro.

 Man tager vad man haver. Här bokstäver i skumgummi, svartmålade.

Baksida. Papper från Panduro. Stämpel från Inkido. 
Kanterna är rivna och chalkade med D.I. Walnut Stain.

5 kommentarer:

  1. Hejsan! :)
    Tusen tack för dina fina ord inne hos mig!

    Vilka fina kort du gör! Otroligt läckra. Älskar hur du rullat upp hörnet på designpappret, det ger verkligen en härlig effekt, och den vita akrylfärgen på blommora är underbar.

    Ha en skön vecka! :)
    Stor kram,
    Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hanna!
      Tack så jättemycket för din fina kommentar! :) Det värmer gott i hjärtat att du tycker om det jag gör. :D

      Önskar dig detsamma!
      Kram J

      Radera
  2. Hej vilket fint kort!!

    Värkligen super fint och jätte fina detaljer =) Vill också passa på att tacka för att du lämnade ett spår på min blogg!! Var bra det så jag kunde kika in och se allt fint du gör!!! Så tusen tack för det!

    Ha det gott, kramar från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åå, tack så hemskt mycket! :) Vad roligt att du kikade in och att du tycker om det jag gör! :)
      Ses vi i Gävle på mässan, kanske? :)

      Ha det gott!
      Kramar J

      Radera
  3. Vad fina kort du gör. Textstämpeln "A good friend is cheaper than therapy" kommer från 7 gypsies och ingår i ett set med flera clearstamps-texter. Jag köpte den på tradera för ett tag sedan.

    SvaraRadera