måndag 28 maj 2012

30 år är en bra ålder

Nu har en av mina vänner kommit över 30-strecket. Nu är det ju ett tag sen jag var på den dagen, men jag minns vilken ångest jag hade när jag vaknade på  morgonen. Jag tyckte att jag var så himla gammal! Hoppas att inte Jeanette hade samma åldersnoja som jag hade... 
Här är födelsedagskortet till damen ifråga. :)

 Framsida med Magnoliamotiv. Bokstäver utstansade med Sizzix Bigshot, Vintage Market.
Jag har klistrat fast dem med Glossy Accent. Riktigt bra när man vill
klistra småsaker. Torkar snabbt och bubblar inte inunder. 

 En liten textremsa från ett klippark i kartong. Den är så söt!
Undrar vart jag köpte den....

 Söta Tilda från Magnolia Sweet Crazy Love Collection 2012.
Pärlor gjorda med PaperPen.

 Blommor från olika märken.
Lite chalkade med Walnut Stain.

 Biljett från Tim Holtz. I love it!!

 Insida med dikt av Siv Andersson. 
Papper med noter från Panduro. Svagt stämplat med klocka och noter.
Kanterna är stämplade med Vintage Garden från Stempelglede.

Dekorerade baksidan ytterst lite och satte dit min egen stämpel. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar