lördag 7 april 2012

Min stora tjej

Min fina guddotter Fanny har fyllt två år! Stora tjejen. Tycker hon kom till världen nyss. 
Jag har inte träffat henne på ett tag nu, så hon har inte fått kortet (eller presenten) än. Men jag kan ju lägga upp det här ändå. Hon ser ju inte det. :) 
En liten Edvin med hjärta, från Magnolia. 
 Liten Edvin på framsidan

 Närbild på Edvin

 Jag har målat hjärtat med Distress Ink Fired Brick och duttat över med Crackle Accents.

 Utstansad fjäril med lite Stickle Stardust på foambokstäver, 
som jag har målat med vit akrylfärg. 

 Blommor, med lite Distress Ink Walnut Stain och vit akrylfärg.

Denna fantastiska stämpel är en av mina favoriter! 
Tryggare kan ingen vara. Passar bra till många tillfällen, inte bara till barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar