måndag 9 april 2012

Glad Påsk!

Ja, det är ju visserligen två dagar för sent, men annandag påsk räknas ju ändå till påsken.
Jag inväntade några stämplar förra veckan, så nu har jag gjort klart det enda påskkortet för i år. Inte så påskigt i och för sig, men ändå.

Tilda är från nya kollektionen hos Magnolia. Princes and Princesses.

 Lite cheesecloth på kanterna

 Distress Ink Walnut Stain och Stickles Stardust på blommorna

 Tagen har jag färgat in och stämplat.
Lilla nallebjörnen är en charm i okänt märke

 Älskar poststämplarna!! 
Halvpärlor från Panduro

 Det enda påskiga på detta kortet. Gula pappersblommor med Stickles Stardust
Kanterna har jag stämpat med Stempleglede / Vintage Garden

 Blad som jag har köpt för längesen. De är genomskinliga, men jag
har färgat in dem med Distress Ink Crushed Olive

 Baksidan har jag inte gjort mycket åt denna gången.
En fågel från Stempelglede

Har stämplat runt hela kanterna och satt en liten poststämpel på ena sidan.

3 kommentarer:

  1. Åååå vilket fint kort du gjort!
    Vad roligt att du blev glad över mässan. Vi har ordnat mässa i fem år nu, vår och höst, i Gävle.
    Varmt välkommen till Gävle lördag 5 maj, och ävem i höst Lördag 29 september.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack! Vad roligt att du tyckte om det jag gjort! :)
      Självklart kommer jag till mässan. En sådan chans får man ju inte missa! :)
      Kram J

      Radera
  2. Vad bra att du kommer, hoppas du får med dig några vänner också. Vi ses!
    http://asamia.blogg.se

    SvaraRadera