lördag 31 mars 2012

Älskling 27 år

Min stora kärlek fyllde år den 19 mars. Jag hade beställt en present till honom, men den blev försenad, så han fick det inte förrän igår. Bättre sent än aldrig... Och då fick han även kortet som jag hade gjort. 
Älskar denna Tildan. Hon är så söt och kramgo. Och så praktiska när man kan klippa ut och låta dom sitta på nånting. Båda stämplarna är från Magnolias Sweet Crazy Love Collection 2012. 
Kan för övrigt berätta att presenten var ett rödvin från rockbandet KISS. Sex flaskor fick man köpa. MYCKET GOTT :) 

 Framsida med cheesecloth, kakservett och diverse attiraljer. 
Allt är infärgat med Distress Ink Black Soot och svart akrylfärg.

 Hjärtat har jag förstår målat med Distress Ink Fired Brick och sen målar över med Crackle Accents.

 Här har jag också målat med Distress Crackle Paint och efter krackeleringen 
duttat lite med Distress Ink Walnut Stain, för att få tydligare sprickor.

 Hjärtat är embossat och sen målat med Distress Ink Fired Brick.

Älskar denna stämpeln, med sångtext av Sonja Aldéns låt.
Från Inkido.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar