måndag 24 november 2014

Magnolia - Tilda with balloon

Godafton!
Nu var det såå längesedan jag uppdaterade något här. Det har hänt så mycket det senaste halvåret att mycket av pysslandet har fått stå åt sidan. Men nu ska jag komma igång igen. Folk slutar ju inte att fylla år... :) Vår finaste hemflyttade vän fyllde år i september och hon fick det här kortet.

Jag har använt mig av stämpel från Magnolia - Tilda with balloon
En riktig liten sötnos. 
Papper från Panduro.

 Tilda är målad med Distress Inks (pads) och ballongen är krackelerad med 
Crackle Accents från Ranger.
Kantstämplarna är från Stempelglede.

 Tagsen har jag färgat med världens bästa Ink Blending Tool 
från Ranger och stämplat med fina textstämplar från underbara Stempelglede.

Den stora röda rosen är sotad med Distress Ink Black Soot och 
så fick den lite glitter med Stickles Stardust
Bakom ser du en liten bladstans som jag har skurit ut med min Sizzix Bigshot
och så lite ihoptrulsad cheesecloth. 

Det var allt för det här inlägget. Hoppas du tyckte om det och att det kunde ge dig lite inspiration till att sätta dig vid din egna skaparhörna. :) 
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar