onsdag 26 november 2014

Magnolia - Tilda with balloon

Jag har verkligen världens bästa svärmor! Hon är en sådan som man vill ge allt till, för att hon är värd allt. Nu har hon typ allt redan. MEN, hon hade inte ett sådant här kort innan hon fick det av mig. Nu har hon det också. :) Såhär blev det...

 Jag har använt Tildas fina ballongtilda som jag just nu är så kär i. Hon är perfekt till så många tillfällen, inte bara födelsedagar. Ballonger är ju alltid festliga. Haha. 
Hon är målad med Distress Ink (pads) - black soot och rosetten med milled lavender
Ballongen fick jag inte till som jag ville, så jag målade den med ett glittrigt nagellack i lite lilatonat. 


 Pappret är från Panduro (köpt för ganska längesedan).
Kantstämplarna är (inte de runda) är från Stempelglede).
Det lilla metallhörnet har jag målat vitt med vanlig akrylfärg. 
Stjärnorna är en die som jag köpte för ett tag sedan på en fantastisk nätbutik, men 
jag kan inte för mitt liv komma på vad den hette! Får återkomma med det. 

 Rosen har fått lite svärta på sig. 
De små bokstäverna är klistermärken från Panduro som jag har klistrat på tjockare papper
färgat lite och höjt upp med 3D-kuddar.
Rosen är från Ljuva Änglar

Metallhörn, fjäril och cheesecloth. 

Jag hoppas som alltid att du har fått lite inspiration att göra något fint som du tycker är roligt att göra. :) Tack för titten och ha en fin kväll. 
Kram J

2 kommentarer:

  1. Åh, så snyggt!! Din svärmor måste blivit hur glad som helst för detta mästerverk. :)
    Helt underbara färger och jag älskar de upphöjda bokstäverna som sitter huller om buller utmed kanten, verkligen superläckert!! Kanonfint, som alltid, helt enkelt :)

    Hoppas du har en trevlig andra advent :)
    Stor kram!
    Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men fina fina! Tusen tack! :) Det gör mig så himla glad att du tycker om det jag gör. :) Gulle! KRAM

      Radera