tisdag 22 april 2014

Magnolia - Hawaiian Tilda

Om jag hade haft en die med staket så hade jag varit överlycklig. Måste skriva upp det på min köplista. Nu har jag inga staket, men det gick bra ändå. :)

 Papper från Panduro, klipparksbild från Maja Design, wellpapp, kakservett, 
tag, underbara utklippta fjärilar och en rad blommor. 

 Både huvudmotivet Hawaiian Tilda och dies från Magnolia
Jag har målat med Distress Ink (pads). 
Kantstämplarna (inte de runda) kommer från Stempelglede.

 Fina fina fjärilen från samma designark som jag har använt mig av som bakgrund. 
Fjärilarna har jag klistrat ihop för att få en pop-up-effekt och chalkat.
Halvpärlan kommer från Panduro.

 Mera fjäril. 

 Den stora rosen kommer från Prima, de små från You do.

Tycker om att kortet sticker ut lite och inte blir så platt. 

Tack för titten! :) 
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar