torsdag 16 augusti 2012

Lilla mormor fyller 84

Visst ska det firas när mormor fyller 84 år! Eftersom jag har flyttat från min hemstad så bor hon alldeles för långt ifrån mig och vi träffas mest över telefonen. Men ett kort har jag ju skickat åt henne förstås.
I brist på skaparlust och inspiration, blandat med lite för mycket att göra, så blev det inte alls som jag hade tänkt. Men det får duga. :)

 Framsidan i all sin enkelhet. Bild från Reprint klippark.
Det blommiga rosa pappret - High Tea Pink Floral från FabScraps.

En liten charm.

 Textstämpel från okänd. 
"Glittret" är Distress Stickles Picket Fence.

 Detta absolut fantastiska papper kommer från Reprint - Music -
Roses & Friends Collection.
Textstämpel från Inkido.

 Närbild på de söta änglarna.

Baksidan. Lägger inte ner för mycket tid på den, men så tråkigt när den bara är vit.
Så, stämpel från Magnolia, plus "min" stämpel.

Tack för att du tittar in till mig och förgyller min dag! 
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar