tisdag 7 augusti 2012

Hej hopp!

Under sommaren har jag varit hemskt dålig på att både skriva här och göra kort över huvud taget. Det har dock blivit en halvstor inhandling till pysselförrådet och det är väldigt spännande. :)
Nu är jag klar med sommarkurserna och har ledigt i två veckor innan skolan sätter igång igen med nya utmaningar. Så nu... Nu ska det pysslas!!! :D Jag har just nu sju kort som måste bli klara inom en ganska snar framtid. Låt kreativiteten flöda!

Vill rekommendera ett par sidor på nätet, där du kan inhandla i stort sett ALLT du behöver.
Jag har några små smultronställen.

www.hobbyochhantverk.se      
   En fantastisk sida. Finns både tutorials och inspiration. Missa inte deras egna stämplar med massa tänkvärda ord på.

www.kristinasscrapbooking.se
   Även denna fantastisk. Allt som man kan önska finns!

www.ljuvaanglar.se                  
   Jättebra sida med allt. Här köpte jag min fina Cuttlebug. I love it!

Så, besök, hitta dina favoriter och låt dig inspireras!

Säger som i tyskan, Auf Wiederhören! ;)

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar