måndag 4 mars 2013

Tilda med paket

Till svärfars födelsedag knåpade jag ihop det här.
Jag inser att mina kort är slående lika varandra... Haha. Kanske inte så fantasifullt...
Jag får skylla på min för tillfället icke fullt fungerande amningshjärna... Det är bara amning, blöjsorter och sonens gudomligt söta leenden som hägrar och när jag får en chans att sätta mig vid pysslet så gäller det att jobba snabbt. Så den kreativa fantasin går lite på sparlåga. :)

Framsida med Magnoliamotiv. Papper från Maja design
Bokstäverna är skurna med Sizzix Bigshot med Vintage Market från Tim Holtz. 

 Huvudmotiv från Magnolia, målat med Distress Ink.
Kantstämpeln är från Stempelglede.

 Blandade blommor med lite Stickles Stardust på.
Charmen är egentligen ett smyckeshänge från Panduro.

Insida med papper från Tim Holtz kollektion. 
Dikt av S. Andersson.

Det var det hela. :) 
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar