söndag 10 mars 2013

Tilda med koalabjörn

I ett försök att göra något annorlunda har jag nu satt bokstäverna i en annan ände på kortet. Haha.
Jaja, man ska inte ha för höga ambitioner...

 Framsida med Magnolias Tilda. Pappret blev jag osäker på nu om det är
Maja eller Reprint... 
Tag, färgad med Distresser och bokstäverna är skurna med 
Sissix Bigshot, die från Tim Holtz, Vintage Market.

 Magnolia, Tilda med koala, färgad med distresser (dynor)
Kantstämplar från Stempelglede.

Blandade blommor. Jag har sällan någon aning om 
var jag har köpt dem och inte heller vilket fabrikat det är. 
De små röda är från Pyssla Mera i Trollhättan
Blommorna har fått en skvätt Stickles Stardust

Det var alla bilder jag hade för idag. Har inte pysslat så mycket i helgen men jag hoppas på mera under veckan. Har många födelsedagsbarn omkring mig under mars månad. :) 
Dessvärre blir det inte kalasfirande för alla, eftersom jag bor så långt från min familj. Men vi firar desto mer när vi ses då. 
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar