fredag 17 januari 2014

Magnolia - Hawaiian Tilda

Oj oj, så längesen jag uppdaterade något här. Jag har haft fullt upp med Kottens första jul och första födelsedag och det ena med det tredje. Fantastiska veckor. :)
Det här kortet gjorde jag till min allra finaste kollega när hon fyllde 40 år.

 Framsida - papper från Maja Design
Stämpel från Magnolia, siffrorna är stämplar från You do.

 Hawaiian Tilda från Magnolia, målad med Distress Ink.
Kantstämplar är från Stempelglede
De små fjärilarna är en liten stans från Panduro
De är lite chalkade med Distress Ink - Forest Moss (fullkomligt älskar den färgen!) 

 Blandade blommor. Den stora vita är från Prima
de stålgrå är från You do. . Filmremsa från Tim Holtz.
Bakom motivet har jag satt fast en bit cheesecloth.

Små bokstäver klistrade på vitt papper och chalkade med Distress Ink - Walnut Stain.
De sitter fast med 3 mm distanskuddar så att de poppar upp lite. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar