måndag 14 oktober 2013

Magnolia - Hawaiian Tilda. Igen...

En liten pippilotta har fyllt ett år. Hon är så himla söt! 
Det är min blivande svärdotter om jag får bestämma. (det får jag säkert inte göra..) 
Hon ska vid senare tillfälle få en liten present och det här kortet. :) 
Jag ÄLSKAR den här stämpeln! Den går inte att tröttna på. 

 Framsida med papper från DCWV. 
Infärgad (distress) tag, spetsband, cheesecloth.

 Huvudmotiv från Magnolia - Hawaiian Tilda, målad med 
Distress Ink (pads).
Glitter - Stickles Stardust, på blommor och stämplade fjärilar.
Textstämpeln är en clearstamp från You do (tror jag)
Kantstämpel från Stempelglede.

 Stora vita rosen är från Prima, blandade smårosor, knoppar och blad.
Fotoremsa från Tim Holtz.

 Blommor... :) 

Bokstäver, stickers från Panduro, fastklistrade på vitt papper, utklippt
och chalkat med Distress Ink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar