tisdag 20 augusti 2013

Stämpel på stämpel - maskat

Jag har tyckt att det är så krångligt att maska stämplar. Det är ju egentligen inte det, det är bara jag som är lite lat. Därför har jag inte heller så många bakgrunder eller saker att maska ihop med Tildorna. Men nu har jag i alla fall maskat ihop ett par och gjort en egen liten "redigering", för att det skulle passa. :)
Min farbror fyller år idag. Han är världens bästa och vi älskar honom massor!! <3


Basen är en I LOVE YOU-stämpel från Magnolia. Den är målad med 
Distress Ink - Black Soot och mycket vatten. 
Papper från Maja Design. Blandade blommor. 

Jag har ritat dit ett V så att det blir VI hjärta honom och inte bara jag. 
Tildan får sitta där och vara söt. 
Kantstämpel från Stempelglede.

 Blommorna är inköpta på olika ställen och jag minns inte vilka fabrikat det är. 
Alla blommor är aningens färgade med Distress - Walnut Stain.

Trevlig pysseldag på dig! 
Puss å kram J






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar