måndag 15 april 2013

Tilda med kärleksbrev

Ett födelsedagskort klart. Jag kan ju inte påstå att jag gör dom på löpande band, men det blir några minuter här och där. Här är kortet till min sambo. Melvin var med och styrde och ställde och signerade till och med inuti kortet. (kanske med lite hjälp från mig, men han höll pennan själv i alla fall)

 Magnolias motiv pryder, som oftast, framsidan. Papper från Maja Design

 Huvudmotiv Magnolias Tilda med kärleksbrev, målad med Distress Ink (dynor) 
Stickles Stardust och Stickles Midnight Blue på detaljer. 

 Svarta halvpärlor och cheesecloth. Liten charm från Pyssla Mera i Trollhättan
Blandade blommor.

Bokstäverna är utskurna med Sizzix Bigshot, dies Vintage Market från Tim Holtz
Vid sidan av huvudmotivet finns också en kantstans från Dovecraft.

Das was alles für heute Abend, som man säger. (tror jag...) 
Vill du ha lite inspiration, så gå in och kika på bloggarna hos Magnolias designteam. 
Där kan man bläddra runt länge. Dom är hemskt duktiga! 

Puss å kram 
                   // J 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar