tisdag 2 oktober 2012

Hipp hipp hurra för bästa vännen!

Idag fyller min bästa vän år. Vi har känt varandra i.... 18 år tror jag. Och även fast vi är typ 50 mil ifrån varandra så är vi alltid nära i hjärtat. Det är gott att ha en vän där man kan ta vid där man slutade senast, liksom. Man måste prata en gång om dagen för att hålla sig uppdaterad. Hon är bäst!! <3

Här är kortet som landade hos henne idag. 

 Framsida. Papper från Maja Design. 
Bokstäver och stolpe är utstansat med min Sizzix.

 Från klippark. Har färgat in kanterna något och sen embossat med
Clear Embossingpowder över hela motivet fyra gånger. 
(Skulle köpt UTEE istället...) 

Insida med papper från Reprint. 
Designern till dessa underbara kreationerna är från mitt Trollhättan! Det gillar vi! 
Dikt av S. Andersson. 

Pratade nyss med M och hon gjorde tårta! Sådana här dagar önskar jag verkligen att jag inte bodde så långt bort. Jag vill också vara med och fira henne på plats. Och jag vill verkligen ha tårta..... :) 
Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar